Tuesday, January 4, 2011

Temasek (part 1)

Gua, Tapai (bukan nama sebenar), Boy (bukan nama sebenar), dan Syakir (nama sebenar) berjalan menuju ke lif di salah satu pusat membeli belah di Orchard Road di Singapore. Kat Orchard Road ni banyak sangat mall. Nak tawaf semua mall boleh buat patah kaki. Busuk-busuk pun buku lali pun boleh lari. Gua pun tanpa berfikir panjang picit la button turun kat lif tu.

Sambil menunggu lif yang seakan-akan tahun depan baru sampai, Tapai dengan Boy berbual tah apa benda gua pun tak tau. Dua ekor ni cari barang masing-masing, last-last habuk pun tarak nak angkut bawak balik JB. Si Syakir pulak gua tengok berdiri pun macam serupa tak kena je. Kaki dah bengkang-bengkok. Berdiri pun dah macam orang baru lepas beromen dengan bini. Tiba-tiba Syakir bersuara...

"Jamu, lepak jap. Gua dah nak terkencing la pulak. Gua nak pergi toilet jap".

Gua pun selamba jela jawab "Ha yela".

Teka-teki berupa tingkah laku serta gerak-geri Syakir yang agak luar biasa sebentar tadi akhirnya terjawab. Gua pun ada rasa nak terkucil jugak. Untuk mengelakkan diri dari terkencing dalam seluar, gua pun follow jela belakang Syakir.

Masuk je toilet jamban boleh penuh pulak. Gua dengan Syakir pun ambik la port tempat kencing masing-masing. Masing-masing pulak kecing boleh lebih dari 10 saat. Memang masing-masing punya pundi kencing dah nak meletup kot. Habis je kencing, gua cuba la flush supaya di samping nak bersihkan tempat kencing tu, gua nak bersihkan alat kemaluan gua pakai air dari flush tu la. Yela kalau tak bersihkan nanti elak alat kemaluan bersemut je kan. Tiba-tiba Syakir bersuara...

"Jamu, air takde doh! Macam mana ni??"

Gua pun balas, "Eh sama la nyial. Macam mana nak cebok ni??"

Gua dah panik. Syakir lagi la, gayanya yang serupa tak kena ibarat lembu kena jentik telur.

Dah tu masing-masing tenung kat sinki. kalau sinki tu kat sebelah je takpe jugak. Ini jauh dia dah la serupa 5 batu. Nak taknak terpaksa la redah kan. Gua redah dulu pergi sinki. Syakir gerak kemudian. Tiba-tiba terdengar suara orang nak masuk toilet. Gua panik lagi. Gua pun terpusing la menghadap ke arah Syakir dengan zip seluar yang belum tutup lagi. Tiba-tiba Syakir bersuara lagi...

"Jamu gerek! Jamu gerek! hahahahaha!"





Rupa-rupanya mamat sekor ni dari awal lagi boleh punya skodeng alat kemaluan gua. Tak ke biadap tu namanya? Acik dia lah...



xaaax

3 comments: