Wednesday, December 15, 2010

kalau gua dah takde bahan nak tulis blog...

Setelah seminggu lebih gua tak bukak blog gua pasal menghadapi exam yang sememangnya masih belum settle lagi, akhirnya semalam gua bukak jugak blog gua. Tengok-tengok je ex-classmate gua, Mariamjagakambing, ada tag gua dalam post. Disebabkan gua tengah ketandusaan idea, gua pun buat la benda haramzaidah ni...



1. DO YOU THINK YOU ARE HOT?

Ya, sangat hot. Kebetulan kipas bilik gua dah jahanam. Maunya berlecak gua hari-hari.



2. YOUR CURRENT WALLPAPER

Gambar Pertamina (nama stesen minyak kat indon) pakai kamera lomo.



3. TELL ABOUT THE WALLPAPER

Gamber lomo ni gua rembat dari page abang gua. Time tu family gua datang Medan. Tengok gabar cara je gua pun main sauk jela. Ye tak?



4. THE LAST TIME TO EAT PIZZA

Gua ni takde la in-to sangat makan pizza. Biasa la tekak orang jawa. Mesti mencari-cari tempe.



5. LAST SONG YOU LISTENED TO

Deftones - Hexagram



6. BESIDES COMPLETING THIS TAGGIN' I AM......

...an awesome vesparado that riding my purple awesome vespa!



7. NICKNAMES

ajib, jamu, ajib X jamu, ajib "tak" jamu. ajib "kali" jamu



8. TAG 5 PEOPLE

Rizqi, Fayadh, Delina, Aiman, Jenjibam



9. THE PERSON ON NO 1 IS

Cantik, cute, manis, anggun, menawan. Semua tu langsung takde pada diri dia.



10. SAY SOMETHING TO THE PERSON ON NO 5

Dia ni abang kandung gua. Dia ni merupakan pengaruh utama gua dalam mewarnai corak hidup gua. Acheh!



11. NO 3 IS IN RELATIONSHIP WITH

jenjibam AKA abang gua!



12. WHAT ABOUT NO 2

Antara pelajar yang paling kacak dalam batch gua.



13. LOVE WORDS TO NO 4

Gua balik mesia nanti open table jom!



14. FACT ABOUT THE PEOPLE YOU TAGGED

+Mereka semua melayu, tapi gua bukan racist okeh!
+Mereka semua memiliki perangai-perangai yang kadang-kadang serupa haram!





nota kaki: serupa haram kan?



xaaax

3 comments: